Egon Zehnder versnelt kansen voor vrouwelijke leiders met eventserie Leaders & Daughters 2018

Mondiaal adviesbureau op vlak van leiderschap brengt topbestuurders en nieuwe generatie vrouwelijke leiders samen voor evenementen over seksekloof; Brievenactie “To My Daughter” inspireert mensen hun verhalen te delen

ZÜRICH & LONDEN & NEW YORK--()--Egon Zehnder, een mondiaal adviesbureau op vlak van leiderschap, kondigt zijn vierde jaarlijkse eventserie “Leaders & Daughters: Mind the Gap” aan. Het programma doet 40 steden aan en toont aan dat Egon Zehnder toegewijd werkt aan diversiteit en tegelijkertijd kansen voor vrouwelijke bestuurders bevordert en versnelt.

Egon Zehnder legt zich al lange tijd toe op diversiteit en bestrijdt het glazen plafond, dat zich voordoet wanneer vrouwen weliswaar hogere posities gaan bekleden, maar niet de top van het bestuur bereiken. In het kader van zijn thema voor 2018, “Mind the Gap”, verkent Egon Zehnder manieren om meer bewustzijn te creëren over de beperkingen waar vrouwen mee kampen bij het bereiken van hogere functies en omstandigheden die hun ambities het meest beïnvloeden.

Egon Zehnder
Hilary Crnkovich, +1 312 260 8978