iland door Veeam uitgeroepen tot Cloud Service Provider van het jaar

Prestigieuze award voor partners onderkent sterke groei en voorbeeldige aanlevering van hosed backup- en herstelprogramma’s

HOUSTON & LONDEN--()--iland, een bekroonde provider van cloudservices, is uitgeroepen tot Veeam Impact Cloud & Service Provider Partner of the Year voor Noord-Amerika. Veeam® Software is de innovatieve systeemleverancier die ondernemingen altijd beschikbaar houdt. Het is de tweede keer dat iland deze onderscheiding krijgt, na de eretitel ook al in 2015 te hebben gekregen. Het nieuws volgt op een goed jaar voor het bedrijf, dat in 2017 op jaarbasis met 300 procent groeide met behulp van Veeam-systemen. De Veeam Impact Award bekroont samenwerkende cloud- en serviceproviders die de beste algehele resultaten boeken op vlak van omzetgroei, coöperatie met Veeam en proactieve verkoop en promotie van Veeam-systemen en aanverwante technologie.

iland Media Contact
Michael Bartley