Ooredoo werkt samen met MATRIXX Software aan gepersonaliseerde digitale mobiele abonnementen voor Oman

Toonaangevende provider uit het Midden-Oosten levert unieke, klantgerichte data-abonnementen

Loading media player...

Ooredoo Partners with MATRIXX Software to Provide Personalized, Digital Mobile Plans to the Oman Market

SARATOGA, Calif.--()--MATRIXX Software (http://www.matrixx.com) heeft vandaag bekendgemaakt dat Ooredoo, een toonaangevende telecomprovider in Oman, zijn software heeft ingezet voor de lancering van de eerste volledig digitale, persoonlijk toegesneden mobiele abonnementen in het Sultanaat. Ooredoo Oman implementeerde MATRIXX Digital Commerce in minder dat zes maanden tijd. In die periode leverde het bedrijf de noodzakelijke infrastructuur voor een snelle lancering van Ooredoo’s nieuwe digitale producten.

Met nieuwe, op maat gemaakte abonnementen kunnen klanten voortaan prepaid abonnementen naar hun eigen wensen invullen via de bekroonde app Ooredoo Oman, terwijl ze ook profiteren van grenzeloze data voor social. Deze online, persoonlijke benadering van mobile abonnementen – uniek in het Midden-Oosten – staat voor een groeiende trend in de wereld, waarbij providers hun beperkende eenheidsmaat voor abonnementen overboord gooien ten gunste van aanpasbare opties, die klanten eenvoudig kunnen veranderen naar gelang hun eigen wensen.

Mercury Global Partners for MATRIXX
Natalee Gibson, +1 720-648-5784