MediaAlpha viert jaar van recordgroei en internationale uitbreiding

Oud-bestuurder van KAYAK versterkt team voor initiatieven binnen Europese reisbranche

LOS ANGELES--()--MediaAlpha, een pionier in programmatische mediaplatforms voor native search en metasearch, heeft ongeëvenaarde groeicijfers gepresenteerd voor het boekjaar 2017. Het bedrijf kondigt ook aan uit te breiden naar de Europese markt.

Het bedrijf rapporteerde zijn grootste groei op jaarbasis, aangejaagd door snelle groei in belangrijke sectoren, zoals autoverzekeringen, zorg- en levensverzekeringen, persoonlijke financiën en reizen. De waarde van alle via MediaAlpha verhandelde media was groter dan 250 miljoen dollar. Dat is 43 procent meer dan vorig jaar.

Om zijn groeiende internationale klantenkring te bedienen, voornamelijk in de reisbranche, heeft MediaAlpha onlangs een kantoor geopend in Londen, dat onder bestuur staat van Robert Goldsmith. Goldsmith, die samenwerkingen aan de vraagzijde leidt, komt over van Kayak, waar hij commercieel directeur was. Uit hoofde van zijn nieuwe functie richt hij zich primair op het vergroten van MediaAlpha’s positie op de snel groeiende Europese markt voor advertenties.

MediaAlpha
Abby Schiller, 310-777-7546