TSYS verlengt overeenkomst met Capital One UK

COLUMBUS, Ga.--()--TSYS (NYSE: TSS), een toonaangevende leverancier van betalingssystemen, verlengt zijn langetermijnovereenkomst met Capital ONE (Europe) PLC. Het bedrijf blijft in het bestek van jaren betalingen verwerken binnen het Britse creditcardportfolio voor particulieren van Capital One. Het nieuws komt kort nadat TSYS zijn overeenkomst met Capital One Financial (NYSE: COF) in Noord Amerika heeft verlengd. Dit gebeurde in december 2017.

Capital One is in twintig jaar uitgegroeid tot een betaalkaartprovider uit de Britse top tien, met een focus op particulieren. Dit heeft ertoe geleid dat Capital One de enige kaartprovider is met een 4-sterrenbeoordeling voor zijn creditcard in het Fairbanking Ratings Report.

TSYS
Cyle Mims, +1 706-644-3110