Alibaba Cloud lanceert cloud- en AI-systemen in Europa voor digitale transformatie

Bedrijf onthult op Mobile World Congress reeks producten voor Europese bedrijven

BARCELONA, Spanje--()--Alibaba Cloud, de tak voor cloud-technologie van de Alibaba Group, heeft vandaag acht producten gelanceerd, variërend van big data en kunstmatige intelligentie tot infrastructuur, beveiliging en private clouds. Dit gebeurde op het Mobile World Congress, dat in Barcelona plaats heeft. De producten van Alibaba Cloud spelen in op de gestegen vraag onder Europese bedrijven naar betrouwbare cloud-services en systemen met kunstmatige intelligentie, die hen helpen kansen te grijpen in tijden van digitale transformatie. Door deze producten te combineren met de expertise en ervaring van Alibaba Cloud kunnen klanten vooruitstrevende programma’s op de markt zetten, voornamelijk op vlak van online- en offline-integratie van winkels, slimme productiemethodes en de ontwikkeling van ‘smart cities’.

Alibaba Group
Jowie Law, +86 136 2571 9035