Technologische opwaardering Orchestrate-platform van Limelight voor ongeëvenaarde contentlevering

Doorlopende netwerkinvesteringen en software-innovatie maken

TEMPE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW), internationaal leider in digitale contentdistributie, heeft vandaag bekendgemaakt dat het downloaden van content voortaan sneller gaat en kijkers videostreams in hogere kwaliteit krijgen. Dit is het resultaat van een grote upgrade aan zijn internationale mondiale infrastructuur. De opwaardering zorgt voor verbeterde prestaties, grotere capaciteit en meer efficiëntie.

Limelight heeft de internationale uitrol van een nieuwe en verbeterde versie van zijn software EdgePrism OS afgerond voor een optimale gebruikservaring met de minste video-rebuffers, laagste latency, hoogste doorvoer en superieure beveiliging. Deze nieuwe software vergroot de servercapaciteit aan de randen van het Limelight-netwerk met 120 procent, doordat hardware en applicaties Limelight maximaal presteren.

SHIFT Communications
Lori Niquette, 617-779-1800