Innovation Awards op CES Asia 2018 nu open voor inschrijving van juryleden en deelnemers

Inschrijving voor juryleden tot 23 maart; oproep voor inzendingen tot 20 april

ARLINGTON, Va.--()--De Consumer Technology Association (CTA) heeft vandaag de inschrijving geopend voor deelnemers en juryleden van de Innovation Awards van CES Asia 2018. Tech-experts kunnen zich tot 23 maart 2018 aanmelden voor de jury. Producten kunnen tot 20 april 2018 worden ingediend.

De CES Asia Innovation Awards bekronen nieuwe producten uit 20 categorieën, waaronder kunstmatige intelligentie, drones, medische technologie, virtual reality, wearables en meer. De geselecteerde producten worden tentoongesteld in de Innovation Awards Showcase van CES Asia en komen prominent in beeld op de officiële website van CES Asia. Alleen bedrijven die zelf exposeren op CES Asia mogen meedoen aan de Innovations Awards. Aanvullende regels en criteria staan op de site CES Asia Innovation Awards.

Consumer Technology Association
Teresa Hsu, 703-907-5259