General Cable rapporteert vierdekwartaalcijfers 2017

HIGHLAND HEIGHTS, Ky.--()--General Cable Corporation (NYSE: BGC) heeft vandaag zijn resultaten voor het vierde kwartaal, eindigend op 31 december 2017, bekendgemaakt. De gerapporteerde winst per aandeel bedroeg 0,31 dollar, het gerapporteerde bedrijfsresultaat was 8 miljoen dollar. De gecorrigeerde winst per aandeel en operationele winst waren in het kwartaal respectievelijk 0,03 dollar en 20 miljoen dollar. Op pagina twee van het onderstaande, originele persbericht staat toegelicht hoe deze cijfers op elkaar aansluiten.

President en ceo Michael T. McDonnell zei: “Ons vierde kwartaal toont aan dat we beter presteren in Latijns-Amerika en dat de vraag bij belangrijke bedrijven in Noord-Amerika (elektra, bouw en de auto-industrie) en Europa (turnkey over land) stabiel blijft. Hoewel de dynamiek binnen de sector, voornamelijk in Europa, en onrust als gevolg van onze strategische herziening invloed hebben gehad op de resultaten, is ons vooruitzicht voor 2018 positief vanwege de ontwikkelingen die we sinds het begin van dit jaar zien.”

General Cable Corporation
Investor Relations, 859-572-8684