Triton Digital integreert DSP van MobPro en a2x® en verschaft marketeers en inkopers hoogwaardige advertentieruimte in audio

LONDEN--()--Triton Digital®, wereldwijd toonaangevend in technologie en services voor digitale audio en podcasts, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn marktplaats voor audioreclame a2x® wordt geïntegreerd bij het Amsterdamse MobPro, een bedrijf in mobiele media. De samenwerking geeft adverteerders op MobPro de mogelijkheid online advertentieruimte van duizenden podcasters, radiozenders, online radiozenders en muziekdiensten toe te voegen aan hun programmatische inkopen voor omnichannel.

“Consumenten zijn tegenwoordig overal en verplaatsen zich razendsnel binnen allerlei verschillende mobiele platforms. Wij proberen binnen al deze platforms relevante merkervaringen te creëren voor onze adverteerders met content die naadloos aansluit op de ervaring van de consument”, zei Dominiek van Esse, algemeen directeur van MobPro. “Door Triton Digital en het verkoopplatform a2x te integreren hebben we onze horizonten verder verbreed voor wat betreft het samenbrengen van merken en hun doelgroepen op de smartphone. Onze adverteerders waren enorm enthousiast over deze nieuwe ontwikkeling in audio. Ze kijken ernaar uit consumenten te bereiken via mobiele radiocampagnes.”

Triton Digital
Kristin Charron, +1 514-448-4037