Sprint selecteert Synchronoss om digitale transformatie te leiden

Digitaal platform voor hogere omzet, lagere kosten en eenvoudigere IT van Sprint

BRIDGEWATER, N.J.--()--Synchronoss Technologies, Inc. (NASDAQ:SNCR), internationaal leider en vernieuwer van de cloud, berichtendiensten en digitale producten, is door Sprint geselecteerd om de transformatie van zijn online ruimte voor zakelijke klanten in goede banen te leiden. Het digitale platform van Synchronoss helpt Sprint zijn online bestellingen te vereenvoudigen, meer omzet te genereren en kosten te verlagen. Fase 1 van de installatie draait om zakelijke afnemers van draadloze producten, maar breidt vervolgens uit naar kabel, IoT en waardeverhogende activiteiten in de toekomst.

Sprint handhaaft zich met het programma Sprint Now in de voorhoede van digitale transformaties door zijn online kanalen te verbeteren, waarmee het bedrijf de ervaring van klanten continu blijft verbeteren. De samenwerking met Synchronoss is van essentieel belang voor dit initiatief van Sprint, dat ernaar streeft zijn online bestellingenproces te vereenvoudigen via een geconvergeerd portaal voor klanten. Als zakelijke afnemers van Sprint hier eenmaal toegang tot hebben, stelt het portaal hen in staat services gemakkelijk en veilig te bekijken en te beheren.

Media:
Red Lorry Yellow Lorry