FuelPlus lanceert CORSIA-software voor vliegmaatschappijen

HANNOVER, Duitsland--()--FuelPlus, een toonaangevende softwareprovider voor brandstofbeheer in de luchtvaart, heeft een nieuw product gelanceerd dat luchtvaartmaatschappijen helpt te voldoen aan CORSIA (het ‘Carbon Offsetting and Reduction Scheme for International Aviation’).

“Door onze nieuwe Emissions Module te gebruiken, kunnen luchtvaartmaatschappijen zich binnen enkele weken voorbereiden op CORSIA zonder dure consultants”, zegt Klaus-Peter Warnke, CEO van de FuelPlus Groep. “Zoals met iedere nieuwe verordening, behelst CORSIA een aantal uitdagingen voor vliegmaatschappijen. Maar we hebben het afgelopen jaar de gevolgen van CORSIA onderzocht en deze software getest bij grote luchtvaartmaatschappijen. We weten dat het werkt.”

For more information:
FuelPlus