AzQTel selecteert Telrad Networkt voor grootste installatie van Fixed LTE in Azerbeidzjan

Eerste TD-LTE-netwerk van het land levert burgers en bedrijven sneller internet

BARCELONA, Spanje--()--Mobile World Congress – Telrad Networks (TASE:TLRD), internationaal provider van breedbandsystemen via TD-LTE, heeft vandaag bekendgemaakt dat AzQTel LTE-systemen van Telrad heeft geselecteerd voor zijn Azerbeidzjaanse internetbedrijf SAZZ. Om gelijke tred te houden met de vraag, voert SAZZ een upgrade uit binnen zijn gehele Fixed Wireless Access (FWA)-netwerk. Dat wordt opgewaardeerd naar LTE voor sneller en betrouwbaarder internet.

SAZZ vervangt zijn bestaande WiMAX-systeem met LTE-apparatuur van Telrad, dat actief is binnen de frequentie 142 MHz van de frequentiebanden B42 en B43 (3,5 en 3,6 GHz). Het project is begonnen in de hoofdstad Bakoe en breidt vervolgens uit naar andere delen van het land.

Telrad Networks
Dori Erann, +1-561-320-1880