IBC2018 verwelkomt Keith Underwood van Channel 4 als gastvoorzitter van de Content Steering Group

LONDEN--()--IBC kondigt met grote trots aan dat Keith Underwood, topman voor strategie en technologie bij Channel 4, heeft toegezegd als gastvoorzitter op te treden op de conferentie van IBC2018. Hij is in die hoedanigheid boegbeeld en merkambassadeur voor IBC. Hij formuleert ook zijn visie op het programma, creëert meer bewustzijn IBC en betrekt partijen in traditionele en integrerende markten voor media.

Keith is als lid van het uitvoerend comité van Channel 4 verantwoordelijk voor strategie en ontwikkeling, omroepactiviteiten, content management, zakelijke programma’s en de ontwikkeling van digitale producten bij Channel 4. Een van zijn wapenfeiten is de lancering van All4, de bekroonde service voor video-on-demand van Channel 4 die 4oD in 2015 verving.

For IBC
Louise Wells, Bubble Communications