Entrust Datacard en Infineon werken samen aan vereenvoudiging IoT-installaties

Technologische samenwerking staat voor doorbraak in het verminderen van de complexiteit bij IoT-projecten

MINNEAPOLIS--()--Entrust Datacard, een toonaangevende technologieprovider voor identiteitsbescherming en transactiebeveiliging, treedt toe tot het Infineon Security Partner Network (ISPN). Het ISPN is onderdeel van Infineon Technologies AG, een toonaangevende provider van halfgeleidersystemen voor de autobranche, industrie, computertechnologie en het Internet der Dingen.

Het ISPN bestaat uit beveiligingspartners met een bewezen staat van dienst in beveiligingsconsult, aanlevering van beveiligingssystemen, elektronica-ontwerp, systeemintegratie en beheer van vertrouwenstechnologie. De nieuwe samenwerking draait om de toepassing van de Datacardâ„¢ ioTrustâ„¢ Security Solution van Entrust. Dit programma benut technologie voor gebruikersbeheer om mensen, applicaties en apparaten veilig met elkaar te verbinden.

Entrust Datacard
Michelle Morgan-Nelsen, +1 952-988-1796