Moody’s Analytics wint twee InsuranceERM Awards

Weer winst in categorieën Solvabiliteit II en Milieu-, sociaal en governancebeleid

LONDEN--()--Moody’s Analytics heeft voor het tweede jaar op rij de InsuranceERM Awards gewonnen in twee categorieën. De RiskIntegrity™ Suite werd opnieuw uitgeroepen tot het beste systeem voor de Solvabiliteit II-richtlijn. De Economic Scenario Generator solution (ESG) won de prijs voor beste systeem op het gebied van milieu-, sociaal en governancebeleid.

"We zijn zeer vereerd dat we dit jaar weer meerdere keren zijn onderscheiden bij de InsuranceERM Awards", zei Colin Holmes, Managing-Director Insurance Solutions bij Moody’s Analytics. "Omdat we veel hebben geïnvesteerd in ondersteuning aan onze klanten bij het voldoen aan de Solvabiliteit II-richtlijnen, zijn we enorm blij dat de kracht van ons aanbod wederom wordt erkend. We zien in dit segment nog altijd nieuwe klanten die de kosten en risico's willen verminderen door hun reken- en rapportageprocessen te industrialiseren in samenwerking met een partner die de constant veranderende Solvabiliteit II-normen ondersteunt."

NEW YORK
Justin Bursztein, 001-212-553-1163