Equifax integreert digitale beveiliging van Entersekt

– Transakt levert verbeterde bescherming voor consumenten met een breed scala aan online en mobiel services –

ATLANTA--()--Entersekt, leider in push-authenticatie en beveiliging van mobiele apps, gaat op technologisch vlak samenwerken met het internationale IT-bedrijf Equifax Inc. (NYSE:EFX). Equifax heeft een licentie gekocht voor het Entersekt-product Transakt, dat dienst doet als extra beveiligingslaag voor online en mobiele services van Equifax.

Transakt geeft consumenten de kans een actieve rol te spelen bij het beschermen van hun digitale ‘identiteit’ en accounts. In alle gevallen waarin een digitale identiteit of account is vereist, wordt een authenticatieverzoek direct als push-bericht naar de telefoon of tablet gestuurd. Accepteren of blokkeren gebeurt met een simpele klik op Accept of Reject. Het is een zeer intuïtieve gebruikservaring met één klik, ontwikkeld voor een wereld waarin mobiel voorop staat.

Media contact for Entersekt
Haleigh Tomasek, 678-781-7208