Red Hat Enterprise Linux internationaal verkrijgbaar op Alibaba Cloud

Alibaba Cloud levert als gecertificeerd cloud- en serviceprovider van Red Hat vanaf vandaag Red Hat Enterprise Linux vanuit zijn Marketplace

HANGZHOU, China--()--Alibaba Cloud, het onderdeel voor clouds van Alibaba Group, heeft vandaag bekendgemaakt dat Red Hat Enterprise Linux, het zakelijke besturingssysteem met open source van de toonaangevende open-sourceprovider Red Hat, nu internationaal verkrijgbaar is via de Alibaba Cloud Marketplace op pay-as-you-go-basis. Dit zorgt voor meer keuze en flexibiliteit bij klanten van Alibaba Cloud en Red Hat over de hele wereld.

Red Hat Enterprise Linux biedt een stevige basis voor de modernisering van IT-infrastructuur. Ondernemingen en developers kunnen daarop nieuwe applicaties bouwen, software virtualiseren en een hybride cloud creëren voor de installaties van gecertificeerde open-sourceprogramma’s van Red Hat. Klanten kunnen hun versies ook personaliseren met aanvullende functionaliteit van Alibaba, inclusief opties voor desktop en ontwikkelingstools.

Jowie Law, +86 136 2571 9035
yukman.lym@alibaba-inc.com