H.I.G. Europe voltooit strategische investering in Puerto de Indias Group

MADRID--()--H.I.G. Capital (“H.I.G.”), een toonaangevende participatie-investeerder met meer dan 20 miljard euro aan eigen vermogen in beheer, heeft vandaag bekendgemaakt dat een van zijn filialen een meerderheidsbelang heeft verworven in Puerto de Indias Group, met het doel de groei van dit bedrijf te versnellen en de uitbreiding naar internationale markten te ondersteunen.

Puerto de Indias, met hoofdkantoor in de Spaanse stad Sevilla, is opgericht door Jose Antonio en Francisco Rodrigues Fernandez en groeide in korte tijd uit tot belangrijke speler op de Spaanse markt voor rosé-gin. Puerto de Indias heeft een ambitieus plan voor internationale uitbreiding, toegespitst op de ontwikkeling van een commercieel netwerk in Europa, de Verenigde Staten en Latijns-Amerika, alsmede strategische allianties met internationale distributeurs.

H.I.G. Capital
Leopoldo Reaño, P +34 91 737 50 50, F +34 91 737 50 49