Russisch Centrum voor Export presenteert voor het eerst innovatieve Russische technologie op Mobile World Congress

MOSKOU--()--Het Russisch Centrum voor Export laat bezoekers van het Mobile World Congress (MWC) 2018 in Barcelona kennismaken met technologie uit Rusland. Zeventien Russische bedrijven stellen hun unieke, krachtige en concurrerende systemen tentoon voor een internationaal publiek. Die zijn van 26 februari tot 1 maart te bezichtigen in de Russische stand (Paviljoen 6, stand 6H20 en 6I11).

In de Russische stand is een speciaal programma voor het bedrijfsleven georganiseerd dat kansen creëert voor Russische bedrijven op de internationale markt, maar ook voor niet-Russische bedrijven die naar Rusland willen.

Press Center
Yana Kuzina,