Wipro in ‘Winner’s Circle’ van HfS Blueprint Report on Enterprise Blockchain Services 2017

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE:WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), internationaal toonaangevend in IT, consults en bedrijfsplanning, heeft vandaag bekendgemaakt dat HfS Research het bedrijf in het marktonderzoek ‘HfS Blueprint Report on Enterprise Blockchain Services 2017’ heeft geplaatst bij de ‘Winner’s Circle’ van Blockchain-serviceproviders.

De marktonderzoeker onderzocht in het Enterprise Blockchain Services 2017 Report de capaciteiten op vlak van blockchain van 21 dienstverleners binnen de waardeketen van strategisch advies, ontwikkeling van prototypes, productie en systeemintegratie. De ‘Winner’s Circle’ van de HfS Blueprint staat voor providers die zowel bij de uitvoering als in innovatie uitmuntend zijn. In het rapport staat dat Wipro een toonaangevende provider van Blockchain-services is met voldoende omvang, een stevig partnernetwerk, interne tools en direct contact met cliënten.

Wipro Limited
Prathibha Das