Ontex kondigt de details aan voor het persbericht over de FY 2017 resultaten en de conference call

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV, een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg, zal haar resultaten over het financieel jaar 2017 aankondigen op om 6.00 uur (GMT) / 7.00 uur (CET) aankondigen op dinsdag 6 maart 2018. Het persbericht en de presentatie zullen beschikbaar zijn op de website van de Groep: http://www.ontexglobal.com/financial-reports.

Het Management organiseert een conference call voor beleggers en analisten op dinsdag 6 maart 2018 om 8.00 uur (GMT) / 9.00 uur (CET). Er zal gedurende één week tevens een opname van de conference call beschikbaar zijn.

Inbelgegevens

Wij vragen dat deelnemers 5-10 minuten vóór het begin van de conference call inbellen om zich te melden. Hieronder vindt u de inbelgegevens voor deze conference call:

Verenigd Koninkrijk     +44 (0)330 336 9105
Verenigde Staten +1 646 828 8156
België +32 (0)2 404 0659
Frankrijk +33 (0)1 76 77 22 74

Duitsland

Bevestigingscode:

Inbelnummers voor de herhaling

Verenigd Koninkrijk     +44 (0) 207 660 0134
Verenigde Staten +1 719 457 0820
België +32 (0) 2 620 0568
Frankrijk +33 (0) 1 70 48 00 94
Duitsland +49 (0) 69 2000 1800

Bevestigingscode:

Over Ontex
Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via toonaangevende retailermerken.

Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex in 22 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel20 en de STOXX® Europe 600-index.

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn.

Ontex Group NV
VRAGEN VAN BELEGGERS