MagicStay breidt kenmerkend aanbod uit met onefinestay

PARIJS--()--MagicStay.com, het huurplatform voor zakenreizigers, breidt zijn hoogwaardige aanbod uit met appartementen van onefinestay.

Signature® van MagicStay behelst een selectie luxe designappartementen onder beheer van professionele agentschappen die veel aandacht besteden aan gastvrijheid en service.

onefinestay, wereldleider in particuliere verhuur van luxe-appartementen, is actief in het vijf- en viersterrensegment, waarmee het aantrekkelijk kan zijn voor zakelijke clientèle. Het bedrijf staat bekend om zijn piekfijne service, die wordt afgestemd op iedere gast en overnachting. Het bedrijf, dat in 2016 toetrad tot AccorHotels, belooft gasten gemoedsrust en voldoet aan de kwaliteits- en veiligheidsnormen van MagicStay.

MagicEvent SAS
Press: AB3C