Entersekt gaat samenwerken met ForgeRock

Entersekt draagt als lanceringspartner van ForgeRock Trust Network bij met mobiele authenticatie en internationale expertise

LONDEN--()--Entersekt, pionier in authenticatie en e-commerce op de mobiel, heeft vandaag aangekondigd toe te treden tot het ForgeRock Trust Network als belangrijkste technologiepartner. ForgeRock is een toonaangevende provider van programma's voor gebruikersbeheer en bedient uiteenlopende sectoren, waaronder de financiële dienstverlening, retail, gezondheidszorg, hoger onderwijs en de communicatiebranche, maar ook overheden van België, Canada, Nieuw-Zeeland en Noorwegen.

De ver ontwikkelde beveiliging, authenticatie en digitale ondertekeningssystemen voor apps van Entersekt zijn nu beschikbaar voor klanten van ForgeRock, die zodoende beschikken over gebruiksvriendelijke methoden voor de beveiliging van consumenten, burgers, services en apparaten met internetverbinding. De software van Entersekt, die is gebouwd op open standaarden, is naadloos te integreren in omni-channelsystemen voor gebruikersbeheer als die van Forgerock. Door zich op technisch en commercieel gebied aan elkaar aan te passen, zijn de bedrijven beter in staat de waarde van hun gemeenschappelijke klantenbestand te ontsluiten, van productontwerp tot ondersteuning.

Entersekt
Jeanne Maartens, +27 21 815 2800