GSMA maakt winnaars van eerste Mobile World Scholar Challenge bekend

Nieuwe wedstrijd richt schijnwerpers op nieuwe ideeën met impact vanuit de mondiale academische en wetenschappelijke gemeenschap

GSMA Submitted Photo

LONDEN--()--De GSMA heeft de winnaars van de eerste Mobile World Scholar Challenge bekendgemaakt. De videowedstrijd – een nieuw onderdeel van het Mobile World Congress 2018 – is in het leven geroepen om baanbrekende nieuwe technologieën van universiteiten over de hele wereld te ontdekken en onder de aandacht te brengen.

Het omarmen van nieuwe ideeën is cruciaal voor innovatie en groei, of het nou om een economie, een branche, bedrijf, liefdadigheidsorganisatie of individu gaat”, zei John Hoffman, ceo van GSMA Ltd. “Bij het Mobile World Congress proberen we continu baanbrekende ideeën met impact op mobiel voor het voetlicht te brengen, en de winnaars van de eerste Mobile World Scholar Challenge zijn daar een goed voorbeeld van. We feliciteren alle winnaars en iedereen die zich met een innovatie heeft aangemeld.”

For the GSMA
Beau Bass, +44 79 7662 4962