Faculteitsbestuur en internationale toplieden bundelen krachten voor eerste internationale MOOC in bedrijfskunde van Georgetown

WASHINGTON--()--Global Business in Practice, de zeer succesvolle grootschalige open online opleiding (MOOC) van de McDonough School of Business van de Universiteit van Georgetown, is vanaf nu geopend voor inschrijvingen.

Global Business in Practice is de enige MOOC van een bedrijfskundige topschool die academische colleges over het internationale bedrijfsleven combineert met de ervaringen van mondiaal opererende leidinggevenden uit verschillende sectoren. De opleiding van zeven weken, die op eigen tempo kan worden gevolgd, is een samenwerkingsproject van het Global Business Initiative, het Center for New Designs in Learning and Scholarship van Georgetown, en edX.

Georgetown University’s McDonough School of Business
Teresa Mannix, 202-687-4080