Therium rondt eerste sluiting nieuwe fonds van 300 miljoen pond af met bijdragen van internationale institutionele beleggers

JERSEY, Kanaaleilanden--()--Therium Group Holdings Limited, een toonaangevende financierder van procesvoering, heeft de eerste sluiting van zijn nieuwe fonds voor procesfinanciering van 300 miljoen pond aangekondigd. De eerste sluiting vond plaats bij een bedrag van 200 miljoen pond, waar naar verwachting nog eens 100 miljoen pond bij komt voor de definitieve sluiting. Dit wordt Theriums grootste fonds.

De bijdragen komen zowel van de grootste huidige investeerder in Therium, die zijn toezeggingen verhoogt, als van een selecte groep internationale institutionele beleggers die voldoende schaal hebben om mee te groeien met de firma.

Media Enquiries:
Desiree Maghoo