Nieuwe service voor digitaal rechtenbeheer van Limelight Networks vereenvoudigt beveiliging van content en verlaagt kosten voor opslag

Codering en versleuteling van content met instant instellingen versnelt levering van content

TEMPE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW), internationaal leider in de aanlevering van digitale content, heeft vandaag de komst van een geïntegreerd systeem voor digitaal rechtenbeheer (DRM) voor zijn videoservices aangekondigd. Dit programma vereenvoudigt de versleuteling en aanlevering van content binnen alle populaire DRM-formats, maar verlaagt tegelijkertijd ook de kosten voor het beheer en de opslag van versleutelde content.

De gederfde inkomsten als gevolg van online stelen zal tussen 2016 en 2022 verdubbelen tot 51,6 miljard dollar. Het nieuwe Multi-DRM On the Fly van Limelight maakt het gemakkelijker dan ooit voor distributeurs van content om te bepalen wat eindgebruikers mogen doen met video- en audiostreams, zoals delen, vastleggen, of alleen kijken.

Limelight Networks
SHIFT Communications