Global Advanced Metals neemt nieuwe faciliteit in gebruik wegens toegenomen vraag naar 3D-prints van prototypes of commerciële onderdelen

Nieuwe apparatuur voor sferoïdisering produceert tantaalpoeder voor geavanceerd 3D-printen of gietspuiten

WALTHAM, Mass. & PERTH, Australië--()--Global Advanced Metals Pty Ltd (GAM), een toonaangevende producent van tantaalproducten, heeft bekendgemaakt dat apparatuur voor de sferoïdisering van Tekna TEKSPHERO in gebruik is genomen in zijn vestiging in Boyertown Pennsylvania. De apparatuur hoort bij een een nieuwe faciliteit voor de productie van sferisch tantaal en andere vuurvaste metaalpoeders bestemd voor 3D-printen en spuitgieten.

De apparatuur produceert sferische poeders vanuit verschillende voedermaterialen voor tantaal. De deeltjes hebben een omvang tussen de 10 en 100 microns in smalle of brede deeltjesgrootteverdeling.

Global Advanced Metals Pty Ltd
Craig Sungail, 610-369-8152