WhereScape automatiseert real-time datastreaming voor geavanceerde analysemiddelen

Geautomatiseerde streaming stelt IT-teams in staat efficiënter en kosteneffectiever real-time streamingdata te integreren in bestaande data-infrastructuur

PORTLAND, Ore.--()--WhereScape, toonaangevende provider van software voor de automatisering van data-infrastructuur, heeft vandaag bekendgemaakt dat WhereScape-automatisering beschikbaar is voor Streaming, wat IT-teams in staat stelt datastromen en de verwerking daarvan te automatiseren binnen de bestaande datastructuur van een organisatie. Streaming voorziet organisaties van de capaciteit en flexibiliteit om de toenemende hoeveelheden data uit IoT, social media en andere bronnen tot zich te nemen en te verwerken, naast traditionele, in partijen aangeleverde databronnen.

In tegenstelling tot data die in partijen worden aangeleverd – zoals in sets op een regelmatige basis (bijvoorbeeld per uur, dagelijks, of maandelijks) – zijn direct aangeleverde of gestreamde datastromen tijdsgevoeliger, omvangrijker en al dan niet van langdurige waarde om te behouden of op te slaan na verwerking.

Touchdown PR
Rebecca Orr