World Professional Jiu-Jitsu Championship van Abu Dhabi strijkt weer neer in hoofdstad VAE voor kampioenenbal van jiujitsu

• Hoogste bedrag aan prijzengeld in de geschiedenis van jet jiujitsutoernooi

Abu Dhabi World Professional Jiu-Jitsu Championship 2018 press conference (Photo: AETOSWire)

ABU DHABI, Verenigde Arabische Emiraten--()--De Jiu-Jitsu Federatie van de Verenigde Arabische Emiraten (UAEJJF) heeft bekendgemaakt dat de tiende editie van het Abu Dhabi World Professional Jiu-Jitsu Championship, het grootste evenement op de internationale jiujitsukalender, op 16 april begint. Dat werd bekendgemaakt op een grote persconferentie van het UAEJJF in het Ritz-Carlton Abu Dhabi, waar ze het de evenementenagenda van 2018 toelichtte.

Als organisator van het kampioenschap maakte de UAEJJF bekend dat de editie van dit seizoen uniek is, omdat tien jaar excellentie op lokaal en internationaal niveau in de schijnwerpers staan. De federatie liet ook weten dat dit jaar een ongeëvenaard aantal lokale, regionale en internationale sporters deelnemen aan het toernooi. Het kampioenschap brengt in dertien dagen ’s werelds grootste namen in jiujitsu bijeen in de Mubadala Arena in Abu Dhabi.

Four Communications
Fredrik Jonsson, +971551783265