Model N onthult eerste platform voor inkomstenbeheer dat digitale heruitvinding mogelijk maakt

Revenue Cloud voor digitale transformatie voor bedrijven in farmacie, medische apparatuur, high tech, maakindustrie en halfgeleiders

SAN MATEO, Calif.--()--Model N, Inc. (NYSE: MODN), een toonaangevende provider van systemen voor inkomstenbeheer in de farmacie, medische apparatuur, high tech, maakindustrie en halfgeleidersector, heeft vandaag de nieuwe versie van zijn Revenue Cloud gepresenteerd. Revenue Cloud is daarmee het eerste complete platform dat bedrijven in staat stelt zich digitaal opnieuw uit te vinden.

Door digitale veranderingen is de gemiddelde periode dat bedrijven in de S&P 500 staan afgenomen van van 33 tot 12 jaar, en slechts 8 procent van de bedrijven verwachten dat hun verdienmodel levensvatbaar blijft met digitalisering. Bedrijven in de farmacie, medische apparatuur, high tech, maakindustrie en halfgeleidersector staan voor een belangrijke beslissing: jezelf opnieuw uitvinden of ten onder gaan.

Connect Marketing
Holly Hagerman, 801-373-7888