IDEMIA en Arkessa werken samen aan eUICC om groei in industriƫle en zakelijke IoT te stimuleren

COLOMBES, Frankrijk--()--IDEMIA, internationaal leider in Augmented Identity voor een steeds digitalere wereld, en Arkessa, een toonaangevende provider van internetverbindingen tussen machines, verlengen hun samenwerking op vlak van eUICC (embedded Universal Integrated Circuit Card) en abonneebeheer voor internationale zakelijke of industriƫle IoT-klanten.

De dienstverlening van Arkessa op vlak van connectiviteit omvat een mondiaal mobiel bereik via internationale roaming en integratie in lokale netwerken van mobiele providers, wat obstakels voor IoT uit de weg ruimt. Het platform bestaat nu uit IDEMIA eUICC en abonneebeheer en zorgt voor consistentie en betrouwbaarheid van het installatieproces en operationele prestaties. De mogelijkheid simprofielen zonder fysieke teruggave of wijzigingen te verwisselen of te lokaliseren, biedt zakelijke klanten meer speelruimte om IoT aan te passen aan de behoeften van het bedrijf.

IDEMIA
Press: