The Royal Bank of Scotland plc - Post-Stabilisatiemededeling

LONDON--()--Koersgevoelige Informatie:

Niet voor distributie, direct of indirect, in of naar de Verenigde Staten of een andere jurisdictie in waar dergelijke distributie onwettig is.

Unilever N.V.
Post-Stabilisatiemededeling

The Royal Bank of Scotland plc (trading as NatWest Markets) (contact: Philippe Bradshaw, TEL: 020 7085 5213) deelt hierbij mee dat er geen stabilisatie (binnen de betekenis van artikel 3.2(d) van de Marktmisbruikwet (EU/596/2014)), is ondernomen door de Stabilisatiemanager(s) met betrekking tot het aanbod van de volgende aandelen.

Emittent:   Unilever N.V.
Borgsteller (indien aanwezig): Unilever plc and Unilever United States, Inc
Totaal nominaal bedrag: EUR500m 5.5y / EUR700m 9y / EUR800m 15y
Omschrijving: 3-tranche Fixed Rate
5.5y - XS1769090728
9y - XS1769090991
15y - XS1769091296
Stabilisatiemanager(s)

Aanbiedingsprijs:

De Royal Bank of Scotland plc (trading as NatWest Markets) (coördinatie stabilisatiemanager)

BNP Paribas
Merrill Lynch International
UBS Limited

99.494 (5.5y) / 99.609 (9y) / 99.132 (15y)

Deze mededeling is alleen voor informatiedoeleinden en is geen uitnodiging of aanbod om aandelen van de emittent in een jurisdictie te garanderen, erop in te schrijven of anderszins kopen of verkopen.

Deze mededeling is geen aanbod voor de verkoop van aandelen naar de Verenigde Staten. De aandelen waar hierboven naar wordt verwezen zijn niet geregistreerd en zullen ook niet geregistreerd worden volgens de Amerikaanse Effectenwet van 1933 en zullen niet in de Verenigde Staten worden aangeboden of verkocht zonder registratie of een ontheffing van registratie. Er is geen openbaar aanbod van de aandelen in de Verenigde Staten geweest of zal er zijn.

The Royal Bank of Scotland plc
Philippe Bradshaw