FinGroup AG: succesvolle activiteiten in blockchain en cryptovaluta – vooruitzicht naar boven bijgesteld

MUNCHEN--()--FinGroup AG (ISIN DE000A2DAMG0), een in München gevestigd fintechbedrijf, is verheugd aan te kondigen dat het bedrijf met succes activiteiten heeft ontplooid in blockchain en cryptovaluta’s. In januari 2018 zijn cliënten geworven voor de ondersteuning van twee Initial Coin Offerings (ICO) van een Cypriotisch bedrijf. Na de geslaagde plaatsing van de te creëren tokens zijn er nog tien ICO’s gepland in het komende kalenderjaar, zo wordt onderschreven in een intentieverklaring tussen Capital Lounge GmbH, dochteronderneming van FinGroup AG, en een Griekse incubator voor de oprichting van een joint venture in de vorm van een corporatie met vestigingsplaats in Duitsland, waarvan beide partijen elk 50 procent bezitten.

FinGroup
Tobias Schmidt