Digi Communications N.V.: rechtszaak in Verenigde Staten van Amerikaans staatsburgers tegen het bedrijf, RCS & RDS S.A., RCS Management S.A., DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft en zijn dochteronderneming i-TV Digitális Távközlési Zrt. ongegrond verklaard

BOEKAREST, Roemenië--()--In verband met de rechtszaak die Amerikaanse staatsburgers hebben aangespannen tegen het bedrijf, RCS & RDS S.A., RCS Management S.A., DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft en zijn dochteronderneming i-TV Digitális Távközlési Zrt. (de Gedaagden) bij de rechtbank van het Eastern District in de staat Virginia – binnen de divisie Alexandria – , die we eerder in onze periodieke rapportage hebben gepubliceerd, stelt het bedrijf zijn investeerders en de mark er met genoegen van op de hoogte dat de rechtbank op 8 februari 2018 de motie van de Gedaagden tot annulering heeft aangenomen en de rechtszaak in zijn geheel ongegrond heeft verklaard wegens een gebrek aan rechtsbevoegdheid inzake dit onderwerp. De Amerikaanse rechtbank heeft ook alle eerder uitgesproken bevelen in deze zaak ongegrond verklaard. Tegen dit vonnis kan binnen dertig dagen beroep worden aangetekend bij het Amerikaans Hof van Beroep van het vierde circuit. Het bedrijf is blij met de uitspraak en verweert zich krachtig tegen de beschuldigingen van deze eisers, die hinderlijk zijn en, indien er beroep tegen deze uitspraak wordt aangetekend, iedere grond missen.

For Digi Communications NV
Serghei Bulgac