Sigma Systems biedt actieve ondersteuning voor Open Digital Architecture van TM Forum

TORONTO--()--Sigma Systems, internationaal leider in catalogusgerichte software, heeft vandaag zijn steun uitgesproken voor een actieve rol bij de deze week gelanceerde Open Digital Architecture (ODA) van TM Forum. De ODA is de beoogde vervanging van de architectuur voor Operational and Business Support Systems (OSS/BSS) en wordt de facto de standaard voor open digitale platforms die Communication Service Providers (CSPs) in staat stellen digitaal te transformeren. Daarmee garanderen ze hun eigen voortbestaan in een markt met steeds hevigere concurrentie.

Sigma Systems is een van de oprichters van het samenwerkingsverband achter ODA. Daarnaast was het bedrijf ook de drijvende kracht achter andere projecten van het TM Forum die draaiden om CSP-architectuur, zoals het Open API project in 2017.

Sigma Systems
Noor Manji, +1-416-943-9696