Gluco-Chaser™ Inc. presenteert resultaat wegwerpsensor met niet-enzymatische elektrochemie

Gluco-Chaser’s proprietary non-enzymatic electrochemical sensor for Blood Glucose Monitoring (left) and Error Grid Analysis Results using the sensor (cited from Applied Materials Today 10, 24, March 2018) (Graphic: Business Wire)

REDMOND, Wash.--()--Gluco-ChaserTM Inc. maakt met blijdschap bekend dat het prototype van zijn wegwerpstrip met sensor voor controle van de bloedsuikerspiegel door middel van niet-enzymatische elektrochemie binnen 5 seconden de glucosespiegel meet van menselijk, onbewerkt bloed (Applied Materials Today, 10, 24, maart 2018, “Disposable Non-enzymatic Blood Glucose Sensing Strip Based on Nanoporous Platinum Particles” https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352940717302445). Het resultaat bevat geen informatie over de accuratesse van de gepatenteerde sensortechnologie van Gluco-Chaser (Error-Grid-analyse A+B 98%; N=100). Dit wijst op de mogelijk sterke commerciële impact voor glucosemetingen in het algemeen en is een sterke indicator voor succes van de CGM (continuous glucose monitoring) van Gluco-Chaser, die zonder kalibratie 5 dagen lang functioneerde bij tests op dieren.

Gluco-Chaser Inc.
Peter Lee, +1-408-650-4499