Enamine en BioSolveIT lanceren ’s werelds grootste doorzoekbare scheikundige verzameling voor nieuwe samenstellingen

REAL Space Navigator geeft toegang tot 640 miljoen samenstellingen voor farmacie

KIEV, Oekraïne & SANKT AUGUSTIN, Duitsland--()--Enamine Ltd., een toonaangevende organisatie in scheikundig onderzoek en producent van ’s werelds grootste collectie nieuwe bouwstenen en reeksen van chemische samenstellingen, en BioSolveIT GmbH, hoogwaardig provider van software voor medische scheikunde, hebben vandaag de lancering van ‘REAL Space Navigator’ bekendgemaakt. De partijen ontwikkelden samen een nieuwe softwaretool die profiteert van Enamines concept voor direct beschikbare virtuele samenstellingen. Daarnaast verschaft dit middel efficiënte zoek- en vindfuncties voor meer dan 640 miljoen moleculen voor de farmacie. Dat is tot op heden de grootste scheikundige verzameling van commercieel toegankelijke samenstellingen.

Media:
Zyme Communications