Calldorado kondigt groeifonds van 12 miljoen dollar voor apps aan

Calldorado kondigt groeifonds van 12 miljoen dollar aan voor ontwikkelaars Android-apps

KOPENHAGEN, Denmark--()--Het in Kopenhagen gevestigde bedrijf in reclametechnologie Calldorado presenteert een fonds van 12 miljoen dollar om getalenteerde ontwikkelaars van mobiele apps en publishers financieel te ondersteunen bij het laten groeien en slagen van hun apps op de markt voor Android.

“Het Calldorado App Growth Fund is bedoeld voor publishers die de Calldorado Software Development Kit (SDK) gebruiken. Het is ontwikkeld ter ondersteuning van bestaande apps met financiële middelen, waarmee ze meer gebruikers kunnen werven, groeien en zodoende een langer bestaan van de app garanderen. Een van de grootste voordelen van Calldorado’s unieke financieringsmodel dat, in tegenstelling tot andere internationale investeerders, geen aandelen of belang eist, maar marketingbudget aanbiedt in ruil voor een deel van de omzet. Daardoor zijn er geen financiële risico’s voor de publisher, die volledig eigenaar van blijft en alle rechten op de app behoudt. Dit is een snelle en gemakkelijke manier om kapitaal binnen te halen voor exponentiële groei”, zei Claudia Dreier-Poepperl, CEO en oprichter van Calldorado.

Calldorado ApS
Ian Frankland, Content Marketing Manager