Sakura Hotel Co. opent nieuw hotel in Nippori om internationale reizigers een multicultureel aanbod voor te schotelen

TOKIO--()--Sakura Hotel Co., met hoofdvestiging in Shinjuku in Tokio, heeft vorig jaar de deuren geopend van het Sakura Hotel Nippori nabij de historische winkelstraat Yanaka Ginza in de wijk Bunkyo van Tokio. Het is het vijfde locatie van hotel- en hostelketen Sakura. Alle vijf hotels zijn 24 uur per dag geopend en kunnen bogen op meertalig personeel, wat goed van pas komt omdat 85 procent van de gasten internationale reizigers zijn.

Medewerkers van het Sakura Hotel bieden buitengewone service, die niet vaak wordt ervaren in andere etablissementen. Alle personeelsleden zijn opgeleid om de meest uiteenlopende verzoeken van gasten in te willigen. In de meeste hotels zijn er duidelijke scheidslijnen tussen verantwoordelijkheden van verschillende afdelingen. Als gasten bijvoorbeeld aan schoonmakers vragen welke traditionele ramenshop ze aanraden, zouden ze daar worden doorverwezen naar de conciƫrge, ongeacht of dat personeelslid een goed restaurant zou kennen. In het Sakura Hotel zijn daarentegen alle medewerkers erop ingesteld snel vragen te beantwoorden, ongeacht hun functie.

Sakura Hotel Co.
Masayo Namiki, +81-3-53304566