CTS begint onderhoudsprogramma voor vliegtuigmotor KC-10

Negenjarig contract van Amerikaanse luchtmacht is nieuwste opdracht voor langdurig motoronderhoud door CTS

FORT LAUDERDALE, Fla.--()--CTS Engines, LLC, internationaal leider in onderhoud van oudere vliegtuigmotoren, heeft een Depot Readiness Review van de Amerikaanse luchtmacht afgerond met betrekking tot het onderhoudsprogramma voor de vliegtuigmotor KC-10 van de luchtmacht. Nu deze toets is afgerond, kan CTS direct beginnen met onderhoud en reparatie van CF6-50C2-motoren uit de vloot tankvliegtuigen van het type KC-10 Extender. CTS werd al eerder een onderhoudscontract voor de KC-10 gegund. De negenjarige overeenkomst is in 2017 aangegaan door CTS en zijn partner Lockheed Martin Commercial Engine Services, Inc. voor de onbeperkte levering /onbeperkte hoeveelheden.

CTS Engines
Alejandra Meza, 954-889-0640