Digi Communications N.V. geeft details over een lening die is afgesloten tussen de Digi Group en een bankensyndicaat voor de gedeeltelijke herfinanciering van een kortetermijnlening uit oktober 2017 (2017 Bridge Loan)

BOEKAREST, Roemenië--()--Het bedrijf informeert zijn investeerders en de markt dat RCS & RDS S.A. (een dochteronderneming in Roemanië – „RCS&RDS”), DIGI Távközlési és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (de dochteronderneming van RCS & RDS S.A. in Hongarije – „Digi Kft.”) als leners, het bedrijf als garantsteller, Citibank N.A., London Branch en ING Bank N.V. als arranger, en ING Bank N.V. als facilitair agent en enkele andere financiële instituties als kredietverstrekkers op 1 februari een consortiale lening hebben afgesloten, bestaande uit drie kredietfaciliteiten in Hongaarse forint, Roemeense leu en Euro (de „2018 Syndicated Facility”).

For Digi Communications NV
Serghei Bulgac, +4031 400 4444