Kezzler presenteert Christine Charlotte Akselsen als nieuwe CEO

Akselsen brengt mondiaal groeiende markt diepgaande kennis van internationale merken, gecombineerd met belangrijke operationele kwalificaties

Incoming Kezzler CEO Christine Charlotte Akselsen (Photo: Business Wire)

OSLO, Noorwegen--()--Kezzler AS, toonaangevend in zakelijke services voor serialisatie, tracking en tracing, heeft vandaag de benoeming van Christine Charlotte Akselsen tot nieuwe CEO bekendgemaakt. Ze vervangt Thomas Körmendi, die de als CEO aantreedt bij Elopak Group, een internationale leverancier van papieren verpakkingen voor vloeibare etenswaren.

"Na een grondige zoektocht naar een nieuwe CEO zijn we enorm blij dat Christine aantreedt als nieuwe leidinggevende van Kezzler. Christine brengt het bedrijf een geweldige kwaliteit en energie bij het opbouwen van het jonge bedrijf. Onze focus op schaalvergroting van het bedrijf naar een volwassen organisatie komt goed overeen met de ervaring die ze hiervoor had opgedaan. De raad van bestuur heeft het volste vertrouwen in de leiderschapskwaliteiten van Christine bij het vergroten van de klantenkring en afzetmarkt van het bedrijf. Het is haar uiteindelijke doel Kezzler op de markt te zetten als leider in de opkomende markt van zogeheten Internet of Packaging", zei Erik Langaker, voorzitter van de raad van bestuur van Kezzler.

Kezzler AS
Erik Langaker