Op de hoogte blijven van digitale ontwikkelingen: Opleidingen in Blockchain & kunstmatige intelligentie van Learning Tree

HERNDON, Va.--()--Learning Tree International (OTCQX: LTRE) heeft zijn aanbod IT-opleidingen uitgebreid met cursusprogramma’s rond de opkomende technologieën die verband houden met Blockchain en kunstmatige intelligentie.

“Learning Tree is blij zijn aanbod IT-opleidingen verder uit te breiden met nieuwe technologische ontwikkelingen, waarmee we onze cliënten de breedte kunnen bieden die ze nodig hebben”, zei Richard A. Spires, CEO van Learning Tree. “Technologische ontwikkelingen als Blockchain en kunstmatige intelligentie veranderen de rollen op de werkvloer en vragen om nieuwe vaardigheden. Deze nieuwe cursussen helpen professionals die willen leren hoe ze deze technologieën kunnen inzetten voor verbeterde bedrijfsprocessen.”

Learning Tree International
Tricia Sacchetti