Corporacion America Airports S.A. kondigt beursintroductieprijs aan

LUXEMBURG--()--Corporación América Airports S.A. (NYSE: CAAP) ('Corporación América Airports' of het 'Bedrijf'), een wereldwijde luchthavenexploitant, heeft vandaag de beursintroductieprijs van 28.571.429 gewone aandelen van het Bedrijf aangekondigd voor $ 17,00 per gewoon aandeel. Het Bedrijf verkoopt 11.904.762 aandelen en de verkopende aandeelhouder verkoopt 16.666.667 aandelen. Bovendien hebben de underwriters een optie van 30 dagen gekregen om tot 4.285.714 extra aandelen te kopen om overtoewijzingen te dekken.

De aandelen zullen naar verwachting verhandeld beginnen te worden op de New York Stock Exchange op 1 februari 2018 onder het symbool 'CAAP.'

Oppenheimer, BofA Merrill Lynch, Citigroup en Goldman Sachs treden op als joint bookrunners en Santander treedt op als co-manager van de beursgang.

Het aanbod zal alleen worden gedaan door middel van een prospectus die ingediend is als onderdeel van een effectieve registratieverklaring gedeponeerd bij de Securities and Exchange Commission op Formulier F-1. Een definitieve prospectus voor het aanbod, indien beschikbaar, kan worden verkregen van de underwriters.

De Prospectus is verkrijgbaar bij Oppenheimer & Co. Inc., 85 Broad Street, New York, New York 10004, t.a.v.: Syndicate Prospectus Department, telefoon: +1 (212) 667-8563, of via e-mail: EquityProspectus@opco.com; BofA Merrill Lynch, NC1-004-03-43, 200 North College Street, 3rd floor, Charlotte NC 28255-0001, t.a.v.: Prospectus Department, e-mail: dg.prospectus_requests@baml.com; Citigroup Global Markets Inc., c/o Broadridge Financial Solutions, 1155 Long Island Avenue, Edgewood, NY 11717, telefoon: +1 (800) 831-9146; Goldman Sachs & Co. LLC, 200 West Street, New York, New York 10282, t.a.v.: Prospectus Department, telefoon: +1 (866) 471-2526, of via e-mail: prospectus-ny@ny.email.gs.com.

Een registratieverklaring op Formulier F-1 met betrekking tot deze effecten werd gedeponeerd bij en is effectief verklaard door de Securities and Exchange Commission (de 'SEC'). De registratieverklaring is toegankelijk via de website van de SEC op www.sec.gov.

Dit persbericht vormt geen aanbod tot verkoop of de uitnodiging tot het doen van een aanbod om te kopen, noch mag er een verkoop van deze effecten plaatsvinden in enige staat of jurisdictie waarin een dergelijk aanbod, uitnodiging of verkoop onwettig zou zijn voorafgaand aan registratie of kwalificatie onder de effectenwetgeving van een dergelijke staat of jurisdictie.

Over Corporación América Airports S.A.

Corporación América Airports verwerft, ontwikkelt en exploiteert luchthavenconcessies. Het Bedrijf is de grootste particuliere exploitant van luchthavens in de wereld op basis van het aantal luchthavens onder beheer en de op negen na grootste op basis van passagiersverkeer. Momenteel exploiteert het Bedrijf 52 luchthavens in 7 landen in Latijns-Amerika en Europa (Argentinië, Brazilië, Uruguay, Peru, Ecuador, Armenië en Italië). In 2016 bediende het Bedrijf 71,8 miljoen passagiers.

Corporación América Airports S.A.
Gimena Albanesi, +54911-4565-9227
Gimena.Albanesi@caairports.com

Corporación América Airports S.A.
Gimena Albanesi, +54911-4565-9227
Gimena.Albanesi@caairports.com