Driegolvenstrategie van Lenovo zorgt voor solide omzet en winst in derde kwartaal

HONG KONG--()--Lenovo Group (HKSE: 0992) (PINK SHEETS: LNVGY) heeft vandaag de cijfers gepresenteerd van zijn derde kwartaal, dat is geëindigd op 31 december 2017. De omzet was 12,9 miljard dollar, 6,3 procent hoger op jaarbasis en 10 procent hoger dan in het tweede kwartaal van het boekjaar 2017/18. Lenovo blijft veel omzet genereren met zijn onderdeel voor PC’s en intelligente apparaten (PCSD) en zijn groep voor datacenters (DCG). Lenovo’s Mobile Business Group presteerde volgens verwachting. De winst voor aftrek van belastingen van Lenovo vertoonde een sterke groei in het kwartaal. Die bedroeg dit kwartaal 150 miljoen dollar, het viervoudige ten opzichte van vorig jaar en bijna 50 procent hoger dan in dezelfde periode vorig jaar.

Press Contacts:
Hong Kong