Meggitt Training Systems demonstreert op SimTEX 2018 exportvriendelijke simulator FATS® 100MIL

SUWANEE, Ga.--()--Meggitt Training Systems, de toonaangevende provider van geïntegreerde trainingsproducten met vuurwapens en virtuele wapens ten behoeve van strijdkrachten en wetshandhavers, demonstreert op de Simulation Exhibition and Conference (SimTEX) 2018 zijn voor export geschikte FATS® 100MIL – een trainingssysteem voor kleine vuurwapens. Het evenement voor de militaire industrie vindt van 25 tot 27 februari 2018 plaats in het Abu Dhabi National Exhibition Centre in de Verenigde Arabische Emiraten.

“FATS 100MIL is de compleetste technologie en heeft zichzelf bewezen tijdens enkele van ’s werelds strengste aanbestedingsprocedures”, zei Jeff Murphy, president van Meggitt Training Systems. “Het succes van FATS 100MIL steunt op meer dan 5.100 virtuele systemen die wereldwijd gebied in kaart brengen voor klanten en drijft op onze toewijding aan doorlopende innovatie.”

Meggitt Training Systems
Michelle Henderson, +1 678-288-1090