Cycas Hospitality opent voor het eerst buiten VK en versterkt team voor projectontwikkeling voor Europese uitbreiding

LONDEN--()--Cycas Hospitality, een van de grootste hotelketens voor langere verblijven uit het Verenigd Koninkrijk, breidt uit in Europa met de opening van zijn eerste vestiging op het Europese vasteland. Daarnaast breidt het bedrijf zijn team voor aankopen en ontwikkeling uit met drie nieuwe benoemingen.

Cycas Hospitality heeft een project onder de twee merknamen Moxy en Residence Inn van Marriot geopend. De hotels liggen in de Houthavens, een opkomende buurt vol creatieve en mode-industrie in Amsterdam-West. De hotels zijn tot stand gekomen in samenwerking met Heren2 en worden aangestuurd door Cycas Hospitality in de vorm van een franchise van Marriot International.

Media Enquiries
Redleaf Communications
Emma Kane / Henry Columbine / Rishi Banerjee
cycas@redleafpr.com