Digi Communications N.V. publiceert rapport met rechtshandelingen van DIGI Communications N.V. conform Roemeense wet no. 24/2017 en regel no. 1/2006 of CNVM (…)

BOEKAREST, Romania--()--Digi Communications N.V. maakt bekend een rapport met alle rechtshandelingen van DIGI Communications N.V. te hebben gepubliceerd, in overeenstemming met Roemeense wet no. 24/2017 en regeling no. 1/2006 van de Roemeense Commissie voor Waardepapieren (CNVM), alsmede een Gelimiteerd onafhankelijk betrouwbaarheidsrapport met informatie over in de actuele rapporten die het Bedrijf conform wet 24/2017 (artikel 82) en regulering no. 1/2006 heeft uitgegeven.

Digi Communications N.V. maakt bekend op 26 januari 2018 een rapport bij de Roemeense effectenbeurs te hebben gepubliceerd met de titel Independent Limited Assurance Report on the information included in the current reports issued by the Company in accordance with requirements of Law 24/2017 (Article 82) and Regulation no. 1/2006 for H2 2017. Dat rapport is beschikbaar op de website van het bedrijf.

For Digi Communications NV
Serghei Bulgac